piątek, 1 kwietnia 2016

jeszcze wielkanocnie :)

oj tak. "szewc bez butów chodzi" jak to mówią. wszystkim na około robię stroiki, a o mały włos sobie bym nie zrobiła. i jak by wyglądał stół wielkanocny???
na szczęście wykroiłam chwilkę czasu przed świętami i się udało :)


a tak z innej beczki postanowiłam zrobic krok do przodu w kwestii rękodzieła i korzystając z okazji, że w przyszłą sobotę siostra wychodzi za mąż, zrobiłam dziś 71 zawieszek na alkohol :) pochwalę się nimi po weselu
buziaczki dla Was :*

7 komentarzy:

  1. Piekny stroik . pozdrawiam i udanej zabawy zycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ,że zdążyłaś zrobić stroik dla siebie :)
    Stroik wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no , podziwiam. Piękny stroik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stroik ;) ,czekam na zawieszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroik sympatyczny a i zawieszek jestem ciekawa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny stroik :) Ja w tym roku nawet serwety świątecznej nie wyjęłam z szafy. Tak ją dobrze schowałam, że zapomniałam o niej

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...